Ceny: |
|
|
Soutěže: | Stavba roku 2015 | |
Zkráceně: | Optimalizace trati Praha Bubeneč | |
Ulice: | ||
Město: | Praha - Holešovice | |
Kraj: | hl. m. Praha |
Popis objektu:
Železniční traťový úsek Bubeneč – Holešovice je z hlediska mezinárodního součástí IV. multimodálního panevropského koridoru Berlín – Děčín – Praha – Brno – Břeclav – Vídeň. Z pohledu vnitrostátní vybrané železniční sítě je součástí I. tranzitního železničního koridoru. Řešený úsek je součástí železničního uzlu Praha s hlavními provozními úkoly přivedení cílové osobní dopravy do centrálních nádraží Praha hl. n. a Praha Masarykovo nádraží a cílové nákladní dopravy do žst. Praha-Libeň nebo naopak odvedení tranzitní osobní a nákladní dopravy mimo nádraží centrální Prahy. Hlavním přínosem projektu a účelem modernizace je zlepšení technických parametrů tratě do takové podoby, aby kvalitativně odpovídala zařazení do mezinárodní železniční sítě TEN a sítě národních tranzitních železničních koridorů stejně jako navazující síť.
Typologický druh stavby: | Stavby pro dopravu (silnice, komunikace, tunely, mosty, železnice, propusti, parkoviště, garáže, servisy, depa, nádraží, letiště, čekárny, čerpací stanice) |
Kategorie: | Rekonstrukce |
Náklady: | 1124555262 kč |
Autor: |
IKP Consulting Engineers, s.r.o.
|
Dodavatel: |
Sdružení Bubeneč - Holešovice
|
Investor: |
Správa železniční dopravní cesty, státní organizace
|
Plány: |
Zobrazit více plánů
Situace Situace 1 Půdorys Stávající stav - podélný příčný řez Stávající stav - pohled Vzorové příčné řezy |
Další soubory: | |
Články: |