120. Elektrizace trati vč. PEÚ Brno – Zastávka u Brna, 2. etapa

Kraj: Jihomoravský

Přihlašovatel Správa železnic, státní organizace

Investor Správa železnic, státní organizace

Projektant SUDOP BRNO, spol.s r.o

Dodavatel Společnost ZASTŘEL / Subterra a.s., OHLA ŽS, a.s., Elektrizace železnic Praha a.s.

Stavbyvedoucí Štěpán Budík ČKAIT 1007347

Počet hlasů: Načítám...

Cílem stavby byla elektrizace a zdvoukolejnění trati mezi Střelicemi a Zastávkou u Brna. Stávající kolej se kompletně vyměnila, přibyla druhá, trať je elektrizovaná střídavou soustavou 25 kV 50 Hz. Stavební práce se zaměřily i na výraznou proměnu dvou stanic a dvou zastávek, samozřejmostí je dnes zřízení bezbariérového přístupu na nová nástupiště. Dokončení modernizace umožnilo zvýšit traťovou rychlost a zavést přímé elektrické příměstské vlaky na frekventované relaci mezi Brnem a Zastávkou u Brna.

délka železniční trati: 9,4 km
počet revitalizovaných stanic, dopraven a zastávek: 4
počet nových nástupišť: 9
počet zmodernizovaných přejezdů: 8

Kategorie

Rekonstrukce